Wierzymy w nasze produkty w 100%. Każdego dnia dokładamy wszelkich starań, aby uszczęśliwić Cię i wywołać uśmiech na twarzy, korzystając z naszych usług, ale rozumiemy, że nie jest to łatwe dla wszystkich. Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu lub masz problem, którego nie jesteśmy w stanie rozwiązać, a który sprawia, że system nie nadaje się do użytku, z przyjemnością zwrócimy Ci pieniądze.
Zanotuj identyfikator zamówienia transakcji z tematem: „Wniosek i zwrot pieniędzy” i opisz w wiadomości e-mail napotkane problemy oraz powód tej prośby. Z pewnych powodów musicie przesłać nam korekty, a my wyślemy wam również dowody naszej pracy i rzeczy, które zauważamy i musimy wam pokazać, aby lepiej wyjaśnić nasz punkt widzenia i naszą decyzję, bardziej szczegółowo i bardziej przejrzyście.
Prosimy o zrozumienie i zaakceptowanie, że nie możemy zapewnić zwrotu pieniędzy z powodu problemów technicznych, chyba że pozwolisz nam odpowiednio spróbować je rozwiązać i pomóc. Jeśli nie będziemy w stanie rozwiązać problemu w ciągu 48 godzin, zwrócimy Ci pieniądze. Skontaktuj się z naszym wsparciem na żywo 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu w dowolnym momencie, jeśli potrzebujesz asystenta.
Zwroty mogą być dokonane tylko w ciągu 72 godzin od daty zakupu. Po 72 godzinach zwroty nie będą realizowane.
Jeśli zapłaciłeś za pomocą kart kredytowych, zwroty są zazwyczaj przetwarzane, a środki zwracane na kartę debetową na konto bankowe klienta w ciągu 20 do 31 dni roboczych.
Zdarzają się jednak przypadki, w których przetworzenie zwrotu trwa dłużej, może wynieść nawet 90 dni. Nie ponosimy odpowiedzialności za te ramy czasowe i opóźnienia. Nie jesteśmy dostawcą usług płatniczych, tylko dostawcą usług IPTV.
Zwrócimy całkowicie pieniądze tylko za zakup, który został dokonany w czasie krótszym niż 72 godziny. Wszystkie inne wnioski o zwrot pieniędzy zostaną zwrócone częściowo zgodnie z wykorzystanym okresem subskrypcji. Nasz zespół pomocy technicznej skontaktuje się z użytkownikami we wszystkich przypadkach zwrotu pieniędzy.
Uwaga: Każdy zwrot pieniędzy trwa zwykle od 20 do 90 dni roboczych i nie jesteśmy w stanie skrócić tego okresu. Nasi operatorzy płatności zajmą się wnioskami o zwrot pieniędzy. Dołożymy wszelkich starań, aby zwrócić pieniądze wszystkim użytkownikom natychmiast po zapoznaniu się z prośbą i sprawdzeniu informacji o użytkowniku.
Zapewnimy nasze najlepsze wsparcie w konfiguracji ich skrzynek, urządzeń, aplikacji i systemu we wszystkich przypadkach prośby o pomoc. Powodem jest to, że nie wiemy o okolicznościach związanych z pudełkiem, urządzeniami, systemem itp. Nasze wsparcie ogranicza się do wstępnie zdefiniowanych kroków konfiguracji urządzeń.
Chociaż prawie wszystkie nasze serwery są stabilne, czasami niektóre kanały zawieszają się lub nie działają z różnych powodów, ale nie na stałe. Nasi doświadczeni inżynierowie zawsze pracują nad ich rozwiązaniem.
W przypadku, gdy użytkownik / klient nie może oglądać abonamentu IPTV przez 48 godzin + z powodu problemu z serwerem lub innych problemów spowodowanych przez nas, całkowicie zwrócimy cenę pakietu lub dodamy cały stracony czas do subskrypcji za darmo + dodatkowy bonus, który możemy wspólnie wynegocjować.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszej Polityki zwrotów, skontaktuj się z nami
Na co czekasz ? IPTelewizja przyniosła Ci to, co najlepsze w telewizji, Skorzystaj teraz i kup swój pakiet.